יום ראשון, 11 בינואר 2015

מה עם הילדים?

בגרמניה, בעיקר במזרח גרמניה, מצליחה תנועת 'פאגידה' נגד איסלאמיזציה של אירופה לסחוף עשרות אלפים להפגנות. אנחנו לא נגד מוסלמים הם מדגישים - אנחנו נגד איסלאמיזציה של החיים הציבוריים בגרמניה. כשמדובר במספרים קטנים יתכן שיש משמעות להבדל - כשמדובר במספרים הולכים וגדלים, בקבוצה דמוגרפית שנוכחותה מורגשת ובולטת בכל מקום - אין הבדל. בדמוקרטיות בסוף רחשי הלב של הציבור משתקפים בחיים הציבוריים. אם בחלק גדול ממערב אירופה הקול הנייד שעדיין אפשר לנייד בבחירות ממפלגה אחת לשניה הוא בעיקרו כוח ההצבעה של מהגרים מוסלמים אין שום דרך למנוע השפעה מוסלמית על "החיים הציבוריים".


ראש ממשלת גרמניה גינתה את ההפגנות ושר האוצר אמר את משפט המפתח "אנחנו זקוקים להגירה", כל אירופה מוצפת במיליוני פליטים בעיקר מהעולם הערבי אבל גם מכלל העולם המוסלמי - פקיסטן, מאלי וצ'אד באפריקה, למשל, וכן הלאה. כולם מודעים שישנן למעשה רק שתי ברירות - הראשונה להפסיק להיות דמוקרטיה ולהתחיל בסוג של "אפרטהייד"  כלפי המהגרים והשניה לקבל את זה שהחיים הציבוריים באירופה לא יכולים אלא להשתנות.


נכון שיש עוד מהגרים בעולם, לאו דווקא מוסלמים. למשל בבריטניה חיים כשני מיליון פולנים שהגרו אליה בארבעת העשורים האחרונים. אבל בסופו של יום יש רק שתי תופעות של הגירת המונים בעולם - מאמריקה הלטינית לארה"ב ומהעולם המוסלמי לאירופה - השאר משני ובשולי התופעה המרכזית. אפילו בימים אלה עושות ממשלות שונות באירופה, בעיקר שבדיה אבל לא רק, מאמצים להגביר את ההגירה, שמטיבעה היא בעיקר מוסלמית, לאירופה.  


למעשה אין לאירופה ברירה וספק אם, בטווח הארוך יותר, יש לה גם תקומה. האירופים הילידים פשוט לא עושים ילדים. שיעור הילודה של ה"אירופאים" ברוב אירופה רחוק מלהספיק לקיום המשק וצמיחתו ובטח לא מספיק כדי לקיים את רמת חייהם של האירופאים המזדקנים והיוצאים לפנסיה שנכונו להם עוד שנים ארוכות של חיים. באיחוד האירופי היו בסוף 2011  504.6 מיליון תושבים. במרוצת 2012 גדלה האוכלוסיה ב 1.1 מיליון ל 505.7 מיליון. שיעור גידול של 0.2% (בישראל פי 9 - 1.8%).   מתוך 1.1 מיליון שהתווספו לאוכלוסיית אירופה כולה 0.9 מיליון היו מהגרים "חוקיים". מתוך העובדה ששיעור הילודה של המהגרים לאירופה הוא לפחות!! פי ארבע הממוצע האירופי ברור שגם התוספת הדמוגרפית הטיבעית, לא מהגירה אלא מילודה, בסך של כ 0.2 מיליון הוא בעיקרו תוצר ההגירה. אין מנוס - אירופה מתאסלמת לאט אבל בטוח וכמובן תהיה יותר אנטישמית. התהליך לא יכול לעבור בשלום ועוד יזעזע את אירופה קשות.


אם המפגינים בגרמניה לא מוכנים לקפוץ למיטות ולהתחיל לעשות ילדים, אם הם דבקים באורח החיים הזעיר בורגני שלהם שום דבר לא יוכל לעצור, בטווח האסטרטגי, את השתלטות האסלאם, לפחות חלקית, על המרחב הציבורי באירופה. אין כרגע אלטרנטיבה אירופית ברת קיימא להתמודד אם התאסלמותה של אירופה. בתהליך יותר ארוך ובמדיניות מוצלחת, שאיש לא יכול ממש להגדיר מראש ולעצב, יש יותר תקווה שחלק הולך וגדל מהמהגרים המוסלמים ירצו להיות "אירופאים"  ולא ירצו לאמץ לחיקם את דפוסי ההתנהגות שפוררו את ארצות מוצאם והפכו אותם, מלכתחילה,  לפליטים. מדובר בעיקר בתקווה שעדיין לא מבוססת דיה.


יתר על כן התפוררות מדינות הלאום המדומיינות במזה"ת  הופכת את אירופה, במהירות מפחידה, לאלטרנטיבה המובהקת.  הבעיה היא לא באסלאם האירופי אלא בילודה האירופית ובהכחדה העצמית שהם עושים לעצמם.  

מכאן למסקנות שלנו - לשווא נלין על אירופה  כמו שאין טעם להלין על מצרים או ירדן שמוצאים בישראל, למרות שפע האינטרסים המשותפים, את השעיר לעזאזל של בעיותיהם יהיו אשר יהיו. אחרי ההלם על סדרת הפיגועים האחרונה בצרפת, בהנחה שהיא לא תביא להתלהבות צרפתית מחודשת לגדל ילדים, ימשיכו הכוחות הכלכליים, ההתפוררות הפוליטית של המזה"ת, הדמוגרפיה וההגירה המוסלמית לעצב את אירופה ולרעתנו. העתיד הפוליטי שלנו הוא באזורים אחרים בעולם, למשל הודו ויפן בדרום מזרח אסיה, בירידת משקלו של האו"מ כבורר עולמי, בדמוגרפיה הישראלית ובעליית היהודים, שמצוקתם גוברת, מאירופה (אלא אם כן המילקי הזול בברלין מספיק חשוב כדי להשאר באירופה)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה