יום ראשון, 25 באפריל 2010

עלילת וושינגטון החדשה

מזה כחודשיים, בתיזמון מלא עם משבר הבניה במזרח ירושלים, החלו, קודם כול בעיתון ניו יורק טיימס, כתבות ורמיזות, החוזרות על עצמן ומייצרות נפח תקשורתי, שאי היציבות במזרח התיכון, במשתמע התמשכותו של הסכסוך הישראלי-פלשתיני, הוא אחד הגורמים המניעים את אויבי ארה"ב בעולם המוסלמי בעיראק ואפגניסטן לפגוע בחיילי ארה"ב ולכן אי פתרון הסכסוך עולה בדמים לארה"ב. דברים ברוח דומה אמר מפקד פיקוד המרכז האמריקאי, המנהל את המלחמות בעיראק ואפגניסטן, גנרל דיוויד פטראוס בעדותו בסנאט ב 16/03/2010. הגנרל עצמו מיהר להכחיש שבמושג "אי יציבות במזה"ת" התכוון לסכסוך הישראלי-פלשתיני הנמצא מחוץ למוטת השליטה של הפיקוד שלו אלא לאי יציבות הכללית במזה"ת. זה כמובן לא שינה הרבה לדורשי רעתה של ישראל שפירשנו מהמשפט עלילת דם חדשה – ישראל אשמה בצורה חלקית ועקיפה במותם של חיילים אמריקאים במלחמות שארה"ב בחרה לנהל בעולם.

ראשית חייבים לציין שהברית ההדוקה בין ישראל לארה"ב ככלל, כתופעה פוליטית קבועה, אכן מרגיזה מאוד את הערבים והמוסלמים אבל, בסופו של יום, היא שולית לשלל הסיבות שמעמתות את ארה"ב עם העולם המוסלמי. לא ידוע (יתכן שיש ולא פורסם) על אף תחקיר של שבויים מוסלמיים בעיראק או אפגניסטן שציינו את תמיכת ארה"ב בישראל כגורם המרכזי שהניע אותם לצאת לג'יהאד. הסיבה העיקרית, כמה טרוויאלי, היה עצם העובדה שארה"ב פלשה למדינות האלה, במיקרה של עיראק ללא סיבה מוכחת. ארה"ב הרי לא יכלה לצפות שצבאה יפלוש לשתי מדינות, ינסה לעצב מחדש את החברה המקומית ברוח ערכי הדמוקרטיה האמריקאית בלי שתיווצר התנגדות עזה למהלך – התנגדות שהיא סיבת הסיבות לאובדנם של כ 5,500 חיילים אמריקאים עד כה. פרשת ההתעללות באסירי כלא אבו-גרייב או ההרג של כ 800 אזרחים פקיסטנים בסיכולים ממוקדים בפקיסטן מ 2006 עד אפריל 2009, למול חיסולם של כמה בודדים מראשי הטאליבן ואל קאעידה הוזכרה כמניע משמעותי, הרבה יותר משמעותי, במלחמתה של ההתנגדות המוסלמית בעיראק ואפגניסטן בכיבוש המערבי בהנהגת ארה"ב.

כאשר פרסם אל קאעידה, מאפגניסטן, ב 23/02/1998, את המניפסט שלו תחת הכותרת "החזית המוסלמית העולמית של הג'יהאד נגד היהודים והצלבנים" הוא מנה 11 סיבות למלחמה – בראשם נוכחות צבאות ארה"ב על אדמה סעודית – ארץ שני המקומות הקדושים, תמיכה במשטרים מושחתים בעולם המוסלמי, ניצול החברה והמשאבים הלאומיים של החברה המוסלמית לטובת העולם המערבי (הכוונה בעיקר למשאבי הנפט), השחתת התרבות המוסלמית הנכונה והישרה בערכים מסואבים של המערב, יצירת סכסוכים ומאבקים בין מדינות מוסלמיות כדי להחליש אותם, להחליש את האסלאם ולהגביר את התלות במערב. רק בסעיף האחרון, מספר 11, מציינת ההכרזה את תמיכת ארה"ב בישראל כסממן לשאיפה האמריקאית לקים דריסת רגל ומשלט קידמי במזה"ת. הסכסוך עם הפלשתינים כלל לא עלה כנושא. רק בשנתיים האחרונות, נוכח ירידת מעמדו של אל קאעידה בעולם, מחיים ראשי אל קאעידה את הסכסוך כסיבה מרכזית להמשך מאבקם בארה"ב. יותר מתוך מצוקה בלגיטימיות של הארגון מאשר מתוך שכנוע עצמי.

כאשר יצאה ארה"ב, מסיבותיה היא, למלחמותיה בעולם המוסלמי מאגר הידע והניסיון העשיר ביותר בעולם בסוג הלחימה הצפוי היה בישראל כתוצאה משהיית צה"ל בלבנון והמלחמה בטרור הפלשתיני. ביחוד לאחר הפלישה לעיראק ב 2003 נעשה שימוש רחב היקף בטכנולוגיה ישראלית במיגון כלי רכב הרכבתה והשימוש בה. שיטות פעולה, שיטות להתגוננות, לזיהוי ולפירוק מיטענים שהועברו מישראל לארה"ב, כולל הדרכה ותרגול, הצילו את חייהם של מאות חיילים מצבא ארה"ב. יש בישראל תכתובת תודה ענפה מרשויות שונות בארה"ב המודים לישראל על תרומתה ומציינים את היקף החיסכון המשוער בחיי חיילי ארה"ב במלחמות עיראק ואפגניסטן. ישראל עזרה לארה"ב לכייל ולעדן את השימוש במזל"טים לחיסולים ממוקדים ואכן בשנה האחרונה הצליחה ארה"ב לצמצם משמעותית את מספר הניפגעים החפים מפשע ולשדרג את היקף הפגיעה בפיקוד הטאליבן ואל קאעידה תוך שימוש מושכל במזל"טים בשיטות "ישראליות". מקורות זרים טוענים ש עד 400 אנשי צבא אמריקאים עברו במצטבר הכשרה בישראל בתהליך המורכב של יצירת מודיעין בזמן אמת מתוזמן לכוח אש זמין ומדוייק.

תקצר היריעה מלתאר את התרומה של ישראל למלחמותיה של ארה"ב ואת החיסכון שנגרם בכך לחיי חיילי ארה"ב. כדי לעצור את עלילת הדם התופשת תנופה לא רק בארה"ב אלא אפילו בישראל הגיע הזמן שישראל תרים, לפחות באופן חלקי, את המסך על הסיוע שאנחנו נתנו לארה"ב. ההנחה שחיילים אמריקאים נהרגו בגלל הסכסוך הישראלי פלשתיני היא ספסרות ומניפולציה, ההנחה שחיילים אמריקאים ניצלו ממוות בגלל הסיוע הישראלי, ובמספרים של מאות, ניתנת בקלות להוכחה.

6 תגובות:

  1. זה אולי נכון מה שאתה טוען אבל נכונה עוד יותר הטענה שמדינת ישראל ממשיכה להזין את הסכסוך ואת המשבר על ידי ההתעלמות שלה בכלל מדו-שיח כלשהו עם הצד השני. קדושת מפת ארץ ישראל
    חשובה פה לאנשים יותר מאשר בשר ודם.

    השבמחק
  2. הליבה ב'סכסוך' במזרח התיכון עוסקת באי-סובלנות אנטי-יהודית



    * חוסר הסובלנות התחיל בעיקר מאז שייח' סולימאן אל-טאג'י אל-פארוקי כתב שיר שנאה בעיתון פלסטין ב-8 בנובמבר 1913, תוך ערבוב של רעיונות קוראניים עם סטריאוטיפים אנטישמיים עתיקים. אחר כך על ידי אל-חוסייני בשנות ה-20. המופתי גם בחר "להאמין" בעלילת דם עתיקה.

    * מרץ 1933, תוך שבועות של עלייתו של היטלר לשלטון, המופתי כבר פנה לקונסול הגרמני והציע ברית.

    * מאי 1933, עיתון פלסטין האדיר את היטלר כ"אצילי" והצדיק את רדיפת היהודים.

    * ספטמבר 1933, עיסא בנדאק, עורך הדו-שבועון הרדיקלי סואת' אל-שבאב, יצא לפריז כדי לקבל הנחיות מקבוצת גרמנים וערבים על "ניהול תעמולה נאצית" בפלסטין.

    * איברהים א-שנטי ב-1934 הקים את העיתון "עד דיפאא" היה מאוד בעד היטלר.
    (מלבד המקרים שהוא נאלץ למתן את הטון שלו תחת צנזורה בריטית ואיום בהשעייה).

    * מאי 1935, כשחזרו הנציגים מוועידת נוער ערבי בחיפה, רכבתם לעפולה נשאה צלב קרס שעל אחד הקרונות כתוב בגיר ומתחתיו כיתוב בערבית "גרמניה מעל הכול".

    * יוני 1935, ערבים בחיפה הקימו מועדון נאצי, הנקרא 'ירח אדום', ממומן היטב על ידי הנאצים. "מתארגנות קבוצות של צעירים ערבים לבושי חום".

    * 1936, המופתי הגדול עם ג'מאל אל-חוסייני הקים את ה-פותאווה לפי דגם הנוער ההיטלראי.

    * 1936-1937, ספרו של היטלר מיין קאמפף - רבי-מוכרים בקרב ערבים רדיקליים בפלסטין.

    * ינואר 1937, אוני עבד אל-האדי של איסתקלאל אמר למגזין הנאצי: "ערבים חובבים את הנאצים".

    * 1937, לקראת ועידת בלודן, שלח המופתי הגדול (לאחר שנשאשיבי עזב את הוועד הערבי העליון) אזהרה (רשמית על ידי הוועד הערבי העליון) למדינות ערביות אחרות (כולל לבנון) במזרח התיכון שלא לקבל יהודים. . המופתי שלח גם חוברת שנאה לוועידה. הוא שימש ב-1943 בגיוס מוסלמים בוסנים של ה-אס.אס.

    השבמחק
  3. ספטמבר 1938, כמאה נציגים מפלסטין ערבית בכנס הנאצי בנירנברג.

    * מאי 1939, עוני עבד אל-האדי של איסתקלאל נפגש עם פקידים נאצים בברלין.

    * רדיו 'קול הערבים' של יוניס בחרי, קיבל חיזוק במיוחד על ידי המופתי לאחר 1941.

    * סקר של מר סארי סקאניני בפלסטין בפברואר 1941 מצא כי 88 אחוז מהערבים תמכו בנאצים.

    ** גם לא היו תירוצים ל: ההסתה של המופתי (יחד עם ערבים נוספים, כולל מפלסטין: אכרם זואיטר ודארוויש אל-מוקדדי) לטבח פרהוד ב-1941 שבו יש אומרים שמתו אפילו אלף. היה אונס קבוצתי וילדים הושלכו למים לעיני הוריהם); או קורא (בקולו לשדרנים הערבים מברלין) לכל הערבים "להרוג את היהודים באשר הם - זה נעים לאללה"; או תכנון שריפה בעמק דותן שליד שכם, בין היתר.

    * תלמידו אחמד שוקיירי (שעזר לכנופיית המופתי להרוג את אחיו ד"ר אנואר שוקיירי ב-8 ביוני 1939) ושותפו ג'מאל אל-חוסייני, שניהם הצדיקו את השואה ב-1946.

    * המופתי הלא-קדוש הנשוי, בילה את שנות המלחמה 1941-1945 בברלין, מוקף בנשים גרמניות וקיבל הרבה כסף.

    * אגב, לא רק המופתי עבד עם הנאצים. היו אתו כמו 200 ערבים, בעיקר מפלסטין [א"י].

    * לאחר המלחמה, זכה המופתי לצהלת האחים המוסלמים במצרים.
    האנטישמי הנאצי הידוע לשמצה יוהאן פון לירס (עומר אמין) התקבל במצרים על ידי המופתי והוא הפך ליועץ הפוליטי של מחלקת המידע תחת מוחמד נגיב וגמאל עבד אל נאצר. הוא עזר גם לנאצי ארנסט-וילהלם שפרינגר להימלט למצרים.

    * 1946, אף על פי שהמופתי "לא הורשה להיכנס לפלסטין, הליגה הערבית התקין אותו כעת כמנהיג החדש של הערבים הפלסטינים עם תקציב שנתי של 10,000 ליש"ט."

    * 1947, ערבים מגייסים נאצים לשעבר כדי להילחם ביהודים. בסך הכל, כמה מחקרים הראו, בסביבות 1,000 מהם.

    * 1947, עיסא נח'לה עבד עבור המופתי בוועדה הערבית העליונה, לאחר מכן התסיס בארגנטינה, ואז חזר לארה"ב והפיץ תעמולה במשך עשרות שנים (שנות השישים, השבעים, השמונים) עם ניאו-נאצים.




    השבמחק
  4. * 1947-1948, הנהגה ערבית כולל המופתי, אמרה לערבים של א"י פלסטין לעזוב את האדמה עד "ניצחון".

    * הליגה הערבית עבדה עם ניאו נאצים על דרום אמריקה בשנות ה-60. והטרוריסטים הפלסטינים היו מקושרים עם ניאו-נאצים בשנות ה-60 כמו עם פרנסואה ז'נו, אש"ף קשור לנאצים או/ו ניאו-נאצים בשנות ה-70-1980, ביניהם: אוטו ארנסט רמר, L'Oeuvre Francaise, קרל היינץ הופמן, אודו אלברכט, וילי פוהל / ווס.

    * תשאלו את עצמכם, אילו כל הישראלים היו ערבים-אתניים או רובם מוסלמים, האם היה אז בכלל סכסוך? = "גזענות ערבית!"

    * לחזרה למולדת היסטורית אין שום קשר ל"גזענות" והתעמולה ההיטלריסטית של 2001-דורבן, במיוחד של איגוד עורכי הדין הערבי ואחרים, הראתה את האירוניה המרה של גזענים המסויים כ"אנטי גזענים".

    * אי אפשר לנתק קנאות מהמצאתו של אחמד שוקאירי את האנלוגיה הכוזבת של ה"אפרטהייד" ב-1961 (קצת יותר משנה לאחר שקידם קבוצה ניאו-נאצית וציטט את מאמר הניו יורק טיימס ב-16 בספטמבר 1962, שלמעשה קובע האופי הנאצי של הקבוצה), או של פעילותו האנטי-ישראלית של עומר שקיר מאז 2010 והתעללות בקבוצת HRW [משמר-זכויות-האדם] ב-2021 עבור תעמולה זו בזיוף או מצג שווא של עובדות ובאמצעות שינוי ההגדרה של אפרטהייד כך שתתאים לתעמולה שלו.

    * להלל את היטלר, להכחיש את השואה וליצור (שנאה, ממניעים גזעיים) השוואות מזויפות להתנגשויות ואמצעי אבטחה - מתרחשות בבת אחת.

    * אם בתעמולה קנאית אנטי-ישראלית יש אמת כלשהי, אז למה הישראלים ממשיכים להסתבך בצרות, לסכן את חיי חייליה ואפילו להמציא אמצעים רק כדי למזער קורבנות ערבים כשרודפים אחרי מחבלים?
    עד כמה העולם הערבי יודע על יחס מועדף לערבים על פני יהודים, לרבות בהחלטות בתי המשפט, באקדמיה, בתעסוקה ועוד?


    * אם ההנהגה הערבית או ה"אקטיביסטים" האנטי-ישראליים, מודאגים יותר מחיי ערבים מאשר בהשמצת ישראל - אז מתי בפעם האחרונה גינו את השימוש באזרחים כמגן אנושי, בתי ספר, מקומות תפילה או ירי מסיבי בשטחים מאוכלסים אזורים?


    * 113 המורים של אונר"א בין השנים 2015-2022 שעסקו בטרור ורבים באנטישמיות, כולל תעמולה פרו היטלר.

    * דרך אגב, התקפות ה-טיק-טוק (מאפריל 2021) של ערבים רבים וקבלת אלפי פידבקים מערבים אחרים הם פיגועים נגד יהודים אדוקים בירושלים ש(רובם) אינם ציונים ואף מסרבים לשרת בצה"ל. אותו דבר הוא הקריקטורות האנטישמיות, (בעבר ובהווה), בתקשורת הערבית, לעתים קרובות של יהודים אדוקים כאלה גלויים בבירור. הגרוע ביותר הוא, מעשי הטבח בטרור המכוונים ספציפית לקהילות כאלה בערים שונות. מה ששוב מראה את המוטיבציה הבסיסית של 'גזענות ערבית' מאחורי הכל, באופן עקרוני.

    השבמחק
  5. * September, 1938, around 100 representatives from Arab Palestine at Nazi conference in Nuremberg.

    * May 1939, Istiqlal's Auni 'abd al-Hadi, meets Nazi officials in Berlin.

    * Hitler's radio 'voice of the Arabs' was first by, Younis Bahri. It was especially boosted by the aforementioned Mufti himself after 1941.

    * Poll by Mr. Sari Sakanini in Palestine, in February 1941, found, 88 percent of Arabs supported the Nazis.

    * There were also no excuses for: the grand Mufti in inciting (with other Arabs, including from Palestine: Akram Zuaiter and Darwish al-Miqdadi) the 1941 Farhud pogrom where some say upto a thousand died. There was mass rape and children were thrown into waters in front of parents); or calling (in his voice of the Arabs broadcast from Berlin) all Arabs "to kill the Jews wherever they are - this pleases Allah;" or planning a crematorium in Dotan Valley near Nablus, among other things.

    * His disciple Ahmad Shukairy (who helped the Mufti's gang to kill his brother Dr. Anwar Shukeiri on June 8, 1939) and partner Jamal al-Husseini, both justifying the Holocaust in 1946.

    * The married not-holy Mufti spent the war years 1941-1945 in Berlin, surrounded by German women and received a lot of money.

    * By the way, it wasn't just the Mufti who worked with the Nazis. He had some 200 Arabs with him, mainly from Palestine.

    * After the war, the Mufti was cheered by the Muslim Brotherhood in Egypt.
    Infamous Nazi anti-Semite Johann Von Leers (Omar Amin) was welcomed in Egypt by the Mufti and he became the political adviser to the Information Department under Muhammad Naguib and Gamal Abdel Nasser. He also helped Nazi Ernst-Wilhelm Springer escape into Egypt.

    * 1946, though the Mufti 'was not allowed to set foot in Palestine, the Arab League now enthroned him as the new leader of the Palestinian Arabs with an annual budget of 10,000 pounds sterling.'

    * 1947, Arabs recruit ex Nazis to fight the Jews. All in all. Some research showed, around 1,000 of them.

    * 1947, Issa Nakhleh would work for the Mufti in the Arab Higher Committee, then agitating in Argentina, then coming back to the US and spread propaganda for decades (1960s, 1970s, 1980s) with neo-Nazis.

    * 1947-1948, Arab leadership including the Mufti, told the Arabs of Palestine to leave the land till "victory."

    השבמחק
  6. Arabs attacked their Jewish neighbors in Ramla: the court issued a mutual exclusion order - "Let's catch this religious woman", "Let Hitler burn you", "And we will make soap like Hitler out of you".
    ''Makor Rishon'', 5 in Tishrei, 5784 (09/20/2023).
    https://www.makorrishon.co.il/news/669965/?amp=1
    __

    (the [المصراتي] Al Masrati family) in Ramla.

    ישראל שלי | MyIsrael
    @MyIsraelorgil:
    Arab pogrom on a Jewish family in the heart of Israel - "It's a shame Hitler didn't make soap out of you"
    #Antisemitism

    Quote:
    ערוץ כנסת @KnessetT
    ·
    Sep 6
    "סבון! סבון!" - נועם והודיה גליק, תושבי רמלה, השמיעו בוועדה לביטחון פנים את הקריאות שהם סופגים מהשכנים שלהם, בישראל של 2023, בעיר מרכזית הסמוכה לנתב"ג ותל אביב: "'היטלר היה צריך לעשות אתכם סבון'".
    הודיה שיתפה: "הבית שלי נופץ ואותם אנשים שעשו את זה מסתובבים איתי בחצר"
    Sep 6, 2023.
    https://twitter.com/MyIsraelorgil/status/1699340790378475657

    ======


    Amichai Shilo, A road for Arabs only, Hakol Hyehudi, 09/13/2023.
    https://www.hakolhayehudi.co.il/item/Land_Israel/%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%A9_%D7%9C%D7%A2%D7%A8%D7%91%D7%99%D7%9D_%D7%91%D7%9C%D7%91%D7%93

    השבמחק