יום שלישי, 2 במרץ 2010

קצת זוטות

** במאמרם היום ב ווי-נט "סוף סוף מפחדים מהשמאל הישראלי" הגדירו עצמם הכותבים אודי אלוני ועופר ניימן "מחנה השלום והצדק" נציגי "החזית הדו-לאומית לשוויון אזרחי" , מעניין שזה גם היה הביטוי החביב על סטאלין להגדיר את המחנה הקומוניסטי בעולם מול המחנה הקפיטליסטי "המבסס עצמו בעזרת פחד ושנאת האחר". יש מקום לחשוש שהם לא רק אימצו את הטרמינולוגיה הסטליניסטית אלא שהם גם יישמו, לו ניתן הדבר בידם, את הכוחנות והאלימות הסטליניסטית. הרי הם גאים ש"סוף סוף מפחדים מהשמאל" – מעניין שהם רוצים לגבור על משטר הפחד ושנאת האחר בעזרת משטר פחד משלהם – הפחד מהשמאל.

****


** דאחי חלפן, מפקד משטרת דובאי (וגם מפקד הצבא ומנגנון הביטחון), הפך לכוכב תקשורת עולמית בעקבות עבודת ההתאמה המוצלחת שעשה מעשרות אלפי סרטים של מצלמות האבטחה הפזורים בעיר כדי להפיק סרט עלילה על ה"מוסד" בדובאי. כרגע לא ממש ברור ממה השאהיד הצרוד (מבחוח = צרוד) בדיוק מת. זהותם האמיתית של המבצעים לא נחשפה, המבצע לא סוכל או הוכשל בזמן אמת וכול מה שנותר לדאחי חלפן זה ללקט את השאריות שלאחר מעשה. כנראה שהחשיפה עלתה לו לראש וקשה לו להיגמל ולכן הוא מטפטף עוד ועוד פרטי מידע, במרווחי זמן קצובים, שאם חלוף הזמן פורח בהם הדמיון. אתמול הוא הודיע ששערי החליפות יהיו סגורים ליהודים גם אם ישתמשו בדרכון זר - " אתם חושבים שאנחנו לא מזהים יהודים? אנחנו מזהים יהודי לפי תווי הפנים" התפאר חלפן - נשמע מוכר. בטח דחי חלפן עתיר הטכנולוגיות משתמש לשם כך בטכנולוגיה גרמנית. כמו שאמרנו הדמיון המזרחי מתחיל להשתלט על העובדות המוצקות.

****
** אתמול עצרה המשטרה 12 נערים מהמרכז החשודים שאינוס מתמשך, לאורך 3 שנים, של נערה בת 15 שהייתה חברתו של בכיר החשודים ובלשוננו ההמונית "שפוטה שלו". מותר וחייבים לשאול היכן היו ההורים של המעורבים בשנתיים האחרונות. אחת מהשתיים או שהם חשדו אבל בחרו להתעלם או שהם לא הבחינו בדבר ואז אין שום פלא שדברים כאלה קורים. מותר צריך וחייבים לתבוע איזו אחריות גם מההורים. זה לא רק הש"ג אשם, במקרה זה הנערים, אלא גם המפקדים, במקרה הזה ההורים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה